Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki zasady obsługi klienta

Na rynku brakuje pracowników. Pracodawcy zaczynają ich szukać...w szkołach średnich
2017-10-06 12:36:29

Sektor usług nowoczesnych rośnie w zawrotnym tempie – nawet 20% rok do roku. Firmy potrzebują więc coraz większej liczby pracowników. Szukają ich już nie tylko wśród studentów, ale także uczniów szkół średnich. Jak wpłynie to na rynek pracy?

Artykuł Na rynku brakuje pracowników. Pracodawcy zaczynają ich szukać...w szkołach średnich
Bezpłatne szkolenie z ekspertami z branży hair & beauty
2017-10-04 13:11:59

Doskonałą alternatywą dla szkoleń stacjonarnych są kursy internetowe.

Artykuł Bezpłatne szkolenie z ekspertami z branży hair & beauty
Dlaczego warto korzystać ze szkoleń
2017-10-02 12:32:55

Większość przedsiębiorców uważa, że oni, jak również ich pracownicy nie potrzebują szkoleń, dla nich to jest dodatkowy niepotrzebny koszt – „przecież my wiemy już wszystko”. Takie słowa padają od właścicieli firm, którzy zaściankowo patrzą na rozwój swojej firmy.

Artykuł Dlaczego warto korzystać ze szkoleń
Skuteczna obsługa trudnego Klienta
2017-09-27 13:16:59

Obsługa Klienta to wyzwanie. Praca nad samym sobą i swoimi współpracownikami. Nikt nie mówił, że będzie łatwo.

Artykuł Skuteczna obsługa trudnego Klienta
Ja handlowiec
2017-08-02 09:48:25

Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne w pracy handlowca. Każdy z nas na początku popełnia błędy, jeśli chcesz ich uniknąć, koniecznie przeczytaj ten artykuł.

Artykuł Ja handlowiec
Zbuntowane talenty też szukają pracy
2017-07-11 11:44:49

Nie wiesz jakie umiejętności potrzebujesz by znaleźć dobrą pracę i osiągnąć sukces? Poniżej prezentujemy listę 5 kluczowych umiejętności dobrego pracownika nad którymi warto pracować.

Artykuł Zbuntowane talenty też szukają pracy
Najpierw wiedza, później własna działalność
2017-07-04 12:15:26

Żyjemy w czasach, gdzie o pracę wcale nie jest tak łatwo jak wskazują statystyki. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji jest zatem dobrym rozwiązaniem na chwilę obecną, a także na przyszłość.

Artykuł Najpierw wiedza, później własna działalność
Opór w zespole - zarządzanie antyzespołem
2017-05-09 10:55:11

W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w rozmaity sposób. Najczęściej poprzez:

Artykuł Opór w zespole - zarządzanie antyzespołem
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
2017-03-02 12:07:36

Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa.

Artykuł 3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
Nowy rok, nowe wyzwania – krótki przegląd szkoleń zawodowych
2017-02-01 08:50:17

Człowiek uczy cię całe życie, a z każdym rokiem przybywa mu nie tylko lat, ale również doświadczenia. Na początek 2017 można znaleźć nowe wyzwania, postanowienia i starać się zrobić tak, aby zostały one zrealizowane.

Artykuł Nowy rok, nowe wyzwania – krótki przegląd szkoleń zawodowych

stron: 14 5 6 7 861

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń zasady obsługi klienta

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.