Na rynku brakuje pracowników. Pracodawcy zaczynają ich szukać...w szkołach średnich2017-10-06 12:36:29Sektor usług nowoczesnych rośnie w zawrotnym tempie – nawet 20% rok do roku. Firmy potrzebują więc coraz większej liczby pracowników. Szukają ich już nie tylko wśród studentów, ale także uczniów szkół średnich. Jak wpłynie to na rynek pracy? |
![]() |
Bezpłatne szkolenie z ekspertami z branży hair & beauty2017-10-04 13:11:59Doskonałą alternatywą dla szkoleń stacjonarnych są kursy internetowe. |
![]() |
Dlaczego warto korzystać ze szkoleń2017-10-02 12:32:55Większość przedsiębiorców uważa, że oni, jak również ich pracownicy nie potrzebują szkoleń, dla nich to jest dodatkowy niepotrzebny koszt – „przecież my wiemy już wszystko”. Takie słowa padają od właścicieli firm, którzy zaściankowo patrzą na rozwój swojej firmy. |
![]() |
Skuteczna obsługa trudnego Klienta2017-09-27 13:16:59Obsługa Klienta to wyzwanie. Praca nad samym sobą i swoimi współpracownikami. Nikt nie mówił, że będzie łatwo. |
![]() |
Ja handlowiec2017-08-02 09:48:25Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne w pracy handlowca. Każdy z nas na początku popełnia błędy, jeśli chcesz ich uniknąć, koniecznie przeczytaj ten artykuł. |
![]() |
Zbuntowane talenty też szukają pracy2017-07-11 11:44:49Nie wiesz jakie umiejętności potrzebujesz by znaleźć dobrą pracę i osiągnąć sukces? Poniżej prezentujemy listę 5 kluczowych umiejętności dobrego pracownika nad którymi warto pracować. |
![]() |
Najpierw wiedza, później własna działalność2017-07-04 12:15:26Żyjemy w czasach, gdzie o pracę wcale nie jest tak łatwo jak wskazują statystyki. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji jest zatem dobrym rozwiązaniem na chwilę obecną, a także na przyszłość. |
![]() |
Opór w zespole - zarządzanie antyzespołem2017-05-09 10:55:11W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w rozmaity sposób. Najczęściej poprzez: |
![]() |
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem2017-03-02 12:07:36Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa. |
![]() |
Nowy rok, nowe wyzwania – krótki przegląd szkoleń zawodowych2017-02-01 08:50:17Człowiek uczy cię całe życie, a z każdym rokiem przybywa mu nie tylko lat, ale również doświadczenia. Na początek 2017 można znaleźć nowe wyzwania, postanowienia i starać się zrobić tak, aby zostały one zrealizowane. |
![]() |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń zasady obsługi klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.